I STILL REMEMBER HOW WE START TALKING

vaknade nyss bredvid mitt fina hjärta, som nu är på jobbet.
sitter vid datorn (en självklarhet juuu) och har precis gjort min morgonrunda där, kollat face, bloggar och lite music på det.
funderar på att lägga mig i solen i någon eller två timma för att sedan gå in och duscha, äta och göra i ordning mig. måste även bestämma om jag skall ha lång klänning, eller ett par shorts och linne? långklänningen lockar mest, men vet dock inte om det är en så smart idé att ha på sig det på haaks? well, det är bara vänta och se vad jag bestämmer mig för.
igår blev det havet med adam, köpte varsin rörmacka och tog oss ett kvällsdopp, träffade även på hanna, victor och samuel en stund för att prata om smått och gått.
nej nu skall jag ut i solen innan tiden rinner iväg, kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0