If you smile, I smile

har idag tjugo månader med min finaste. dock är vi på två helt olika ställen, så blir inget mys för våran del, utan det får bli imorgon.
har idag fått träffa min bestis, tog med mig mina nötter och naturgodis och vandrade hem till henne, blev prat om precis allt! vi tog oss även en tur till Kållered, köpte varsin milkshake på mc och efter det satt vi och pratade med Pw om allt mellan himmel å jord i minst två timmar. mysigtttttttt. dock blev det kallt så vi bestämde oss för att knalla hemmåt. fick även träffat gabriella, carl, oscar, bawan och hannes en snabbis innan bussen kom. mysigt värre!
blev även en lycklig ägare till ett grönt mc glas!!! wihooo
imorgon tar jag tåget hem vid fem, landar hos mitt hjärta, och sedan blir det workworkwork
men nu skall jag bädda ner mig i sängen
kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0