never let a couple of good memories make you move backwards look ahead and move on.

ännu en dag som jag känner mig helt efterbliven och bara ligger på soffan ända tills klockan blir åtta då jag blir pigg och helt totally rastlös.
vilket fall så är det inte långt kvar tills skolan börjar, inte långt alls. då vi alla börjar om på nytt och det är nu vi skall börja tänka på vad vi egentligen vill göra med framtiden.. shit, det har gått snabbt. var inte längesedan man fyllde sex och skulle börja förskolan kändes det som.
borde egentligen ta en promenix istället för att sitta här och inte göra något vettigt, men orkar jag det? neeeej.

ungefär såhär kul har jag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0