WHO'S GONNA BRING YOU BACK TO LIFE?

har precis diskat och nu står dammsugaren framme, skall ta mig en sväng i lägenheten med den innan jag får mysigt besök. saknar min familj som tusan, och vill faktiskt bara hemhemhem, nästan så att jag borde åka med dom.. men nej, bara två dagar kvar och sedan så åker jag hem, kan lika gärna sova här dom två dagarna då, tänker jag.
har fortfarande träningsvärk efter att jag tränade i måndags, oh herreee, är så stel så, men på måndag börjar jag med handbollen på "riktigt", längtar faktiskt efter att få springa där på planen fram och tillbaka!
oj, klockan slog precis två minuter över fyra, kanske dags att sätta igång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0