Blogresponse

fick ett mejl från "blogresponse" om att jag fått frågor, som jag måste svara på. roligt nog var det fler än vad jag trodde, så tänkte varför inte skriva svaren här också? för att göra det hela lite roligare?
Är du aktiv på facebook?
Ohja, är aktiv där varje dag, måste kolla vad som händer hela tiden, haha. face är som en drog ungefär

Brukar du fynda på loppis eller auktion?
Nej, faktiskt inte, har gjort det någon enstaka gång bara.. men det får det bli ändring på då man bara eller oftast hittar unika saker där

Vad tror du att du gör om fem år?
om fem år hoppas jag att jag gått klart gymnasiet med bra betyg och börjat högskolan

Vilken är din favoritsiffra?
min favoritsiffra är faktiskt åtta, och kommer nog alltid att vara det

Vad är det mest pinsammaste du nånsin har gjort?
haha oj, jag har gjort en hel del pinsamma grejer..

Tror du på Gud eller någon annan högre makt?
jag kan inte säga att jag tror på Gud eller någon annan högre makt, men jag tror på andar och det undermedvetna..


Kommentarer
Postat av: isabella

hahah vafan, exakt dom där frågorna fick ju jag också ...!

2011-12-26 @ 21:17:56
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0