Day 2-Nine things about yourself.

1. Jag har svårt för att lita på folk
2. Jag har svårt för att ta in folk i mitt liv, men när jag väl gör det så har jag svårt att släppa dom
3. Jag är alltid glad, även om det inte är en bra dag så sätter jag på leendet under dagen och blir ledsen hemma istället
4. Jag tar ut det jag är arg på, på mina närmaste
5. Det finns inget som jag är så rädd för att förlora än att förlora dom jag älskar mest
6. Om jag får ett dåligt betyg i skolan, och strävar efter något högre så förstör det hela min dag
7. Har svårt för att ta tag i saker, men när jag väl gör det så kan jag inte sluta med det fören det är finish!
8. Jag är antingen sur eller glad, för mig finns det inget där i mellan
9. Jag hatar att jobba men älskar när lönen kommer in på kontot och spenderar gärna pengarna direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0