Du är som google, har allt jag söker

har blivit allt mer sämre på att uppdatera och kommer inte att bli bättre på det fören efter jul & nyår. kommer även skaffa mig en ny kategori på bloggen som kommer upp då jag sätter och tar tag i den mer, så håll utkik för vem vet, någon dag kanske kategorien bara ploppar upp!
hade julavslutning idag, går i världens goaste skola och har världens bästa klass, fick se på modevisning och annat smått och gott från lärarna och min klass (Sam11) vann 5000:- till klasskassan, tävlade mot fyra andra linjer och vi vann hihihi
alla julklappar är köpta fast imorgon åker jag upp till Nordby för att kolla nyårsklänning och kanske någon snygg topp till julafton? who knows, nå väl.. har förresten ingen aning om vad jag skall göra på nyår, vad skall ni göra?

image description

Kommentarer
Postat av: amanda

nej fyfan vad kul att ni vann!! :D

sv: den klänningen jag blogga om är från gina tricot faktiskt :)

2011-12-22 @ 21:41:34
URL: http://dzemila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0