I can't promise I'll be able to fix all your problems, but I can promise that you won't have to face it alone.

sitter just nu på bussen hemåt till Uddevalla. är inte redo att sova själv inatt, funderar på att gå och köpa godis, men icke när jag är framme så är hemmakväll och allt annat stängt, life rules. <3
helgen har varit full med roligheter, dansade rumpa på fredagen och fick så ont i mina fötter tillslut så att jag gick barfota.. blev faktiskt lite besviken på pls, påminde lite om Gothia synd nog... nåväl, har jobbat idag och har hoppat runt där som en stucken gris då jag fått en vattenblåsa rakt under lilltån så ka inte gå på den. livet äger ännu mer!
kan även visa vad fredagens klädsel bestod av;
svart spetslinne, h&m / svarta byxor, cubus / skor, nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0