Nyår

Jävla nyår.. Okej kanske inte jävla.. Man alltså helt seriöst, vad är mening med nyår? Man går runt och hoppas på en perfekt kväll och sedan blir man besviken att den inte var lika bra som man sett fram emot. Nå väl, jag har ingen aning vart jag skall ikväll har två alternativ, detta är det jag hatar mest med nyår, vart man skall? Vem vill inte fira in det nya året med dom man älskar mest? Och sedan somna med den man tycker mest om, är väl det bästa med att vakna nästa morgon när det är ett nytt år.
Vet egentligen inte vart jag ville komma med detta inlägget men, ville i vilket fall bara skriva av mig!
HOPPAS NI ALLA FÅR ETT JÄTTE BRA NYÅR, så blir nästa inlägg nästa år! Seyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0