"du hamnar i både kärlek och bråk. det blir en intesiv vecka."

sitter och kollar sista minuten resor, och just nu skulle det inte suttit helt fel med det, eftersom det är kaoooooos här. hihihohohehe.
sitter hos mitt hjärta och klockan fyra går bussen här ifrån och sedan landar jag hemma i ungefär en dag, för att sedan komma hit igen och sova en natt.
jag börjar sakna det nära vi hade.
i helgen blir det jobb och sedan nästa vecka blir det jobb, VARJE JÄVLA DAG!!!!!!!!!!! kommer att dö, dör redan.
om drygt tio dagar får jag nycklarna i handen, och jag längtar som en jubelidiot på dom, skall ni veta, sedan är det ungefär bara fyra veckor kvar tills vi börjar skolan, det har gått snabbt. farligt snabbt.
funderar på att ta ut mitt löshår idag, som ändå skall av om några dagar och köpa färg och färga det snäppet mörkare, men vågar jag? njaaa, jag vet inte,men det lockar som tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0