I'M GOOD ENOUGH PERSON TO FORGIVE YOU. BUT NOT STUPID ENOUGH TO TRUST YOU.

mitt hjärta kom hit igår, det blev god mat och bara mys. du är bäst!
om ungefär en timma så går bussen till svinesund där det blir jobb på burgan, två till åtta, kuuuul däär, eller? är helt död efter dom här två dagarna med jobb, så fattar inte hur jag skall orkar med en hel vecka, med waddafakk det är money........
idag kommer lönen in på kontot, om den inte redan gjort det? skall i vilket fall hämta ut mina två paket som ligger och väntar på posten, två långklänningar, två par jeans och en dress. najjjzzzz.
mitt internet är sååå snabbt också, därför det inte kommer bli så mycket uppdatering i veckan plus att jag jobbar som en jubelidiot..
nu skall jag gå ut och ge pollarna hö, fixa mig och sedan ta moppen till busshållplatsen, coool bruuud, hehe XDXDXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0