I'm not even going to get mad anymore. I'm just going to learn to expect the lowest out of the people I thought the highest of.

jag saknar göteborg så att det gör ont i mitt hjärta förtillfället..
har aldrig riktigt känt att jag har passat in här uppe, kanske för att jag kom mitt i högstadiet, eller bara för att, ijag vet faktiskt inte..
då folk här uppe tog förhastade slutsatser, vilket gjorde att jag ännu mer inte kände mig välkommen.
vissa här uppe har gjort mig till en helt annan person, en person som gjort mig starkare och att jag nu vet att man bara kan lita på sig själv.
vissa har jag kommit nära, och dom personerna älskar jag över hela mitt hjärta. dom har lärt mig att det finns människor som inte är som andra, som ger en en chans att visa vem man är. medans andra har lärt mig att det finns människor som kan vara rena på utsidan men smutsiga på insidan.
jag saknar min fina bästa vän, som alltid kommer vara min bästa vän. en person som vet sången i mitt huvud utan att jag behöver sjunga den.
nu när jag flyttar ner till uddevalla tar jag det som tredje gången gillt, då alla börjar om från scratch, vem det än är. och ingen tar förhastade slutsatser. let it be like a new begining, again.
ta inte denna texten allt för hårt eller som ett påhopp eller något liknande. för det menar jag verkligen inte, för det finns människor som jag inte skulle klarat mig utan här uppe, samtidigt som jag saknar vissa fina människor i göteborg.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha jaha! nu klickade de;) nej jag vet ännu inte:) elsa och jag tänkte tränga oss på hem till nicklas med oskar och dom:) vet inte ännu om de ska vara där men vi ska iallfall hänga på dom, vad ska du göra?:)

puss

2011-08-01 @ 16:08:16
URL: http://Alexandrajohanna.devote.se
Postat av: Alexandra

ja gör de! skulle precis höra om du skulle med:)

2011-08-01 @ 23:44:06
URL: http://Alexandrajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0