IT'S HAVE BEEN TO MUCH THIS WEEK

det har hänt alldeles för mycket denna veckan. har blivit mer deppiga inlägg än någonsin. och jag ber om ursäkt för det, men visst är det så att man har en blogg för att skriva av sig, både det man känner och tänker på? så är det i vilket fall för mig. jag har inte min blogg för att den skall vara något speciellt rolig eller handla om vissa saker. istället är den som min dagbok, som ni läser. hur mitt liv är, som jag berättar för er.
just nu sitter jag hos min mormor i göteborg. kändes bra att få prata ut med henne, exakt vad jag tyckte och tänkte, efter det som hände igår. vilket fall som helst så skall jag försöka åka till mitt hjärta idag, som jag saknar som tuuuuusan, mitt fina hjärta, vad tusan skulle jag gjort utan dig?
nu skall jag och mormor åka och handla något gott och ätaaaa, se ya.
och ni, jag lovar att jag skall ändra på dom hära inläggen efter idag. jag börjar om på kula ett. lägger allt bakom mig och står på egna ben. från och med nu, kommer jag alltid, alltid lita på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0