IT'S NOT THE WORLD WHO CHANGES, IT'S THE PEOPLE WHO CHANGES THE WORLD.

har landat på båda benen igen, det har hänt alldeles för mycket det senaste som nu börjar bli bra, mitt huvud har åkt i olika tankar det senaste. som jag inte har en aning om vad dom betyder. dom snurrar runt för fullt i mitt huvud. som ett språk jag inte förstår. som ord utan meningar.
jobbade idag, var inte taggad för fem öre, men jag klarade mig igenom dagen och sedan for det hemåt med ett par nya springskor och en ny mysig tröja, som jag är helt kär i. bilder kommer.. kanske, om ni har tur, riktigt tur! imorgon blir det jobb igen, fast på burgan, två till halv tio, kul där, verkligen...
nu skall jag hoppa bums i säng, då jag varit vaken sedan halv sju imorse.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0