EN DAG KVAR, I WILL MISS YOU ALL SO DAMN MUCH, MINA GOSAR!

sitter på tåget hem från göteborg, har precis ätit upp min vaniljbulle o druckit upp min mochalatte. idag har mitt hår växt och jag är nöjd, mer än nöjd! allt är fixat o klart inför avslutningsmiddagen imorgon o jag ber till gud att mina skor passar, för annars vet jag inte vad jag gör... har märkt att jag skrivit minst en rad i varje inlägg hur mycket jag kommer att sakna mina små gosar. o jag har insett att jag verkligen kommer att sakna dom. vissa har gjort dom här två åren (eftersom jag flyttade hit i åttan) till dom bästa i mitt liv. medan andra har gjort det att jag inte velat bo kvar. har kommit folk närmare den senaste tiden, vilket är synd. men jag vet att vissa kommer jag alltid ha vid min sida. kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0