FALL SEVEN TIMES STAND UP EIGHT

har blivit allt sämre på att blogga, men har haft fullt upp denna veckan så har inte hunnit sitta vid datorn något, inte nu heller för den delen, så detta är ett mobilinlägg, hehe. sista skolveckan är gjord, är bara tre dagar kvar o sedan så finns inte våran klass längre, utan vi kommer att splittras för gott. känns hemskt att säga det, men det är sant. vissa kommer man fortfarande träffa, medan andra kommer flytta en längre bit ifrån oss alla. åkte till hanna i fredags, gick över till lukas där det var en hel del goa folk som man inte träffat på länge o vissa som man aldrig träffat. kvällen blev kanon, fast det är vissa delar som jag önska inte fanns efter i fredags, men men. idag har jag o mitt hjärta arton månader, kan inte riktigt fatta att tiden gått så snabbt. du är det bästa som har hänt mig, min bästa adam. nu skall jag gå ut o ikväll blir det mys. BIG FAT LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0