I DON'T THINK THAT EVERYTING HAPPENS FOR JUST ONE REASON, DO YOU?

har blivit allt sämre på att blogga, men jag har haft mina personliga skäl till det. har jobbat både lördag o söndag då vädret har vart som bäst, surt. men det är det värt när pengarna kommer in. har vart en jobbig helg, samtidigt som den har vart ganska så bra. har märkt att jag saknar göteborg mer o mer för var dag som går. och jag vill flytta tillbaka. trodde aldrig jag skulle säga det. men that's true. idag skall jag packa o sedan åker jag till mitt hjärta. imorgon åker jag plus ungefär halva klassen o paddlar tills på torsdag. mys i andra ord, så det kommer alltså att bli dåligt med bloggande dom dagarna med. nu ropar det efter mat i magen. BYE

Kommentarer
Postat av: Anonym

& göteborg saknar sin hannah!

2011-06-06 @ 16:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0