I'M FALLING DOWN OVER AND OVER AGAIN

skulle ut och sprungit idag, men när jag vaknade i morse hade jag så ont i ryggen så jag knappt kunde röra mig. så får bli en spring tur imorgon om jag inte åker till smögen, väntar bara på att amira skall svara mig, heeeeeeehe.
idag har dagen spenderats stort sätt i en bil och på nordby, hittade inget där då jag inte orkade leta eftersom det var smock fullt med norskar.
har börjat måla om mitt rum till vitt och snart är det klart, skall bara måla väggarna en gång till och sedan skall även fondväggen på och sedan är det klart! lovely.
börjar oroa mig för mina nära, hur dom egentligen mår. och jag hoppas ni vet att jag finns här, mina små hjärtan.
vilket fall som helst så skall jag gå in i duschen nu tror jag, för såhär äcklig har jag inte vart på länge.
och ikväll skall jag böna o be om att det blir fint väder både imorgon o på onsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0