IT WILL BE PERFECT AGAIN, I PROMISE YOU

det har vart alldeles för mycket denna veckan o tillslut sprack det, mått illa o haft ont i magen det senaste också och även det sprack inatt då jag spydde, yummie, eller? ne fyfan det värsta jag vet. allt kommer att bli bra igen. jag lovar. även om jag nu tror att allt kommer att gå åt helvete, så vet jag att vad som än händer kommer du alltid vara min. i vilket fall som helst så blev det varken göteborg eller skola idag. saknar min going klass redan o tänk då när sommarlovet börjar o vi inte kommer bli 9 på hamburgsundskolan nästa år, hur skall detta gå egentligen? vilket fall som helst så skall jag försöka röra mig t skolan imorgon i någon timme o sedan tar jag bussen ner till göteborg för att träffa mormor, min bästa vän o en tur till noblesse för att skaffa längre hår, underbart? ja! så ber till gud att jag mår bättre imorgon o inte spyr något mer. nu skall jag upp på hästryggen igen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0