JAG LEVER MEN ÄNDÅ KÄNNER JAG MIG SOM OM JAG VAR DÖD

igår var det skolavslutning, först till kyrkan, hem och äta tårta och sedan till konserven för ett sista avslut med mina gosar. känns inte som om det är sommarlov, känns inte heller som om jag har gått ut nian. känns både skönt och lite ledsamt. men vafan, den bästa tiden är nu säger vissa, så nu kör jag bara. alla hade med sig kamera utan jag såklart hehe, skall sno lite bilder från lite gott folk och sedan blir det bildbomb här (om jag orkar, annars finns bilderna på face). dum som jag var åkte jag till adam igår kväll och fick stå upp två timmar tidigare än vad jag egentligen hade behövt för att ta bussen så jag skulle hinna till jobbet.
på tal om annat så har haft en förkylningsblåsa i käften som nu har spräckt och jag är dunder förkyld och mina ögonkliar, sov kanske tre timmar inatt. så nu skall jag hoppa i sängen, för imorgon blir det jobb och sedan vidare till mitt hjärta för mys.

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0