MIDSOMMAR ÅNGEST

har precis märkt att jag inte har ett jävla piss att ha på mig.. så impulsbeställde precis en vit & en leopard mönstrad långklänning ifrån H&M. ber till gud att dom hinner komma innan midsommar. om inte dom gör det, får jag köra på ett par jeans, skjorta och ett knallrosa linne. det får det bli, men bara i värsta fall.
lönen har kommit in på kontot, dock ingen stor summa, men en behövlig summa. datorn funkar igen och jag saknar mitt blonda hår, så funderar på att ringa och beställa tid till det? men har slösat för mycket pengar på håret det senaste så vet inte... får se hur det blir med det. i vilket fall så till hösten skall jag bli blond. punkt slut.
ställde mig på vågen idag, och fyttirackan vad jag har gått upp i vikt det senaste halv året. spyr. så efter midsommar skall jag skaffa mig ett par springskor så skall jag börja springa, även om jag hatar det, så måste jag göra det, för jag har gått upp så äckligt mycket i vikt. usch. så här skall det fanimig springas!
nu blir det film och mys med familjen, BYE

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tidtabellerna för midsommar hade tydligen inte kommit upp ännu sa Oskar, men i värsta fall får det bli en taxi buss eller något. inte stora pengar om alla delar:) men väntar som sagt på den jobbiga tidtabellen:) men ni är så välkomna så :D

2011-06-21 @ 12:28:44
URL: http://alexandrajohannabergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0