WORK WORK WORK

trött som ett svin och mina fötter luktar tåjam. har jobbat allday today. även imorgon blir det jobb allday. sedan ledig i en vecka, ganska nice faktiskt. kommer dock inte jobba så mycket i sommar, men va i helvete, det är ju faktiskt sommarlov.
och har blivit lite sämre på att blogga dom senaste dagarna. men vet ni varför? jo för jag hamnade faktiskt på smögen i tisdags för att hälsa på min gamla goe vän amira. stannade där till onsdagen för att sedan åka hem till mitt hjärta, sov hos honom, som jag sedan tvingade upp vid halv åtta för att jag skulle hinna med bussen till nordby, där jag slutligen skulle jobba. dessa norskar. fattar ingenting. hehe.
sitter nu och pratar om nästa vecka som är planerad dom dagarna jag inte jobbar, great? yesman!
nu går mina ögon i kors, så tror jag skall gå o nanna, för imorgon väntas en jobba as dag............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0