17 MÅNADER

har sjutton månader idag med mitt fina hjärta. du är bara bäst!
min dag idag har sett ut, nationella i spanska, idrott, åt, so och sedan sista orienteringsövningen som tog alla mina krafter jag hade för idag.. kom hem, sov i en timme, såg på film en grym film och nu är klockan redan tjugo över nio.
Tristian & Isolde heter filmen och den är så värd att se. och jag tänker inte berätta vad den handlar om, för det suger jag på. men det var förr i tiden i vilket fall.
imorgon blir det tandläkaren + frisören. undrar hur detta skall gå då det är fredagen den trettonde. och jag är såpass töntig att jag tror på vissa sådana myter. som att man inte skall lägga nycklarna på bordet. m.m.
nu skall jag upp och ge min mage lite maat och sedan bums i sängen!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0