BRUNETT

fredag den trettonde. har hunnit med ett tandläkarbesök och en tur till frisören. kom dit som blond och gick därifrån som brunett. jag är nöjd. men funderar ändå på att lägga i lite blonda slingor. för att ha kvar det blonda till sommaren.
min dag har varit bra men jag har ändå haft otur. fått en stenhård basketboll rakt i huvudet. missade bussen så jag kom försent till frisören. och min tandläkare tog bort tandsten men det kändes som hon ryckte bort mina tänder. fy tusan.
såhär blev i vilket fall resultatet från frisööören:

bilden är suddig,men det får ni leva med en fredag som denna!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

riktigt snyggt hannah! fy så bra du passade i det:)

2011-05-13 @ 19:50:23
URL: http://alexandrajohannabergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0