EN VANLIG MÅNDAG

Dagen startade med prat i klassrummet och sedan for det iväg till idrotten för att ha orienteringstävling. vilket slutade med två fästingar som hade satt sig och en trött Hannah. hade en lektion efter det, engelska där vi fick reda på vad vi fick på uppsatsen i nationella. blev nöjd med mitt betyg och slutade dagen med ett leende. Jag och Isabella bestämde oss snabbt och enkelt för att gå hem till henne, plugga både no och so. det gick ju som det gick, men vi gjorde i vilket fall lite granna. men det är ju som sagt tanken som räknas... är nyligen hemkommen och funderar på att lägga i kroketterna i ugnen, fastän jag egentligen inte är hungrig efter alla nötter och russin jag och Isabella åt. men tror det blir att jag lägga in dom i ugnen ändå, bara för att..... Min blogg är hel knas så skall försöka fixa det inom kort, men inte nu för har ingen då min dator har kraschat så jag skriver från mobilen. älskar livet ibland. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0