GODMORGON

har precis fyllt magen med frukost och nu sitter jag här.
vädret är inte såppas bra ute så att jag kan sola (vilket suger, eftersom jag egentligen behöver det), om det bara inte hade blåst så skulle det vart peeerfekt. vid ett åker vi till kyrkan för konfirmation, wiho. efter det åker vi till johnny för efter grej av konfirmationen och sedan fortsätter vi till uddevalla, för gott sällskap.
imorgon blir det störmstad och sedan på måndag blir det jobbintervju.
så kommer antagligen inte blogga fören på måndag, men det kan hända att jag får in ett inlägg imorgon, eller på måndag.
nu skall jag hjälpa mitt hjärta att välja kläder till sedan.
en bild från sommarn 2010. lycklig, fräknar och blondt hår. jag saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0