SISTA SKOLDAGEN MED LEKTIONER GJORD

sista skoldagen för nian är gjord. alla nationella är klara, alla prov & inlämningar likaså. hur underbart? för underbart.
känns nästan overkligt att det är mindre än en månad kvar till skolavslutningen och jag lämnar hamburgsundskolan för gott. känns inte heller som jag bara har gått där i två år snart, utan det känns som det har vart många år till.
sitter nu hos mitt hjärta, ikväll blir det film och mys, skall se på en av mina favoriter, jakten på lycka. åh så fin film är det. sedan imorgon blir det konfirmation för 96;orna med min påfågelklänning, ångrade att jag tog den, önskade jag tog den andra istället, för robin klagade bara på att den var ful och det gjorde så att jag inte ville ha den. men får slänga på mig den imorgon i vilketfall och bara se happy ut.
magen börjar ropa efter mat nu känner jag, så skall springa upp, slänga i mig lite mat och sedan blir det massvis med fruktsallad som efterrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0