SÖMNPROBLEM?

det senaste har jag haft så himlens svårt att somna. somnar ungefär vid ett varje kväll och är gör trött på morgonen. vissa dagar sover jag även när jag kommer hem ifrån skolan, för att jag är så trött? har aldrig haft sömnproblem i hela mitt liv, men nu börjar jag undra. för hur jag än vider och vänder på mig så lyckas jag ändå inte somna? vilket fall som helst.... så var jag ju på konfirmation igår, var väldigt skoj att sitta i kyrkan i ungefär två timmar, ni missade något ni som inte var där!!! efter kyrkan åkte vi vidare till johnny, där det blev mat och prat. skulle egentligen vidare till uddevalla, men eftersom vi var där så länge, så blev det inget med det. istället åkte vi dit idag, efter jag följde med adam t brattön, fråga mig inte varför. men jag hade ändå inget bättre för mig. åkte vilket fall till uddevalla där det blev trerätters och gott sällskap! nu är jag nyduschad och ligger ensam i sängen.. kanske därför jag inte kan sova? nu säger jag GOD NATT för mig! LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säger bara ett ord, vacker!

2011-05-25 @ 00:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0