UNGEFÄR LIKA TRÅKIGT OCH DYSTERT VÄDRET HAR VART IDAG, ÄR JAG NU.

idag ringde klockan kvart över sex, för att jag bestämde mig snabbt och lätt igår kväll för att åka med mitt hjärta till vårgårda där han tävlade och slutade på fjärdeplats. du är duktig du! stannade på max på vägen hem, tryckte i oss varsin hamburgare och sedan åkte vi hemåt. landade hemma vid sex kanske. efter det har jag inte gjort mycket alls, eller mamma hämtade mig vid halv åtta hos mitt hjärta och vi åkte hem, satt och pratade och nu sitter jag här i soffan o glor på tv. imorgon blir det TaRK hela dagen eftersom jag är så snäll och hjälper till! så ingen sovmorgon då inte. resten utav min söndag blir att plugga, har inlämningar och prov hela veckan, fy tusan. idag har även jag varit lika dyster som regnet och inte alls vart på topp. men man kan inte alltid vara glad. trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag längtar faktiskt till att flytta. jag längtar även tills jag får lägenheten i uddevalla och jag längtar så efter min ensamma säng just nu. så genom denna raden säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0