at the end of the day you can either focus on what's tearing you apart or what's holding you together.

sitter hemma i hos mitt hjärta i kville och kollar på medan robin och han tränar. (töntar!!!) sitter och kollar på present till mitt hjärta, dock hittar jag inte samma sak som jag hittade i affären, så kan inte beställa hem det där ifrån, vilket suger aningen!
imorgon blir det att marknadsföra skolan på gamla hamburgsundsskolan, några timmar.
skall sätta mig och skriva klart både svenskan och engelskan och sedan är jag ikapp skolan igen, matteprov på torsdag som jag hoppas till gud att jag får minst godkänt, annars ligger jag aningen risigt till, najz life <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0