true happiness is not about a big laugh or tears of joy. It's about simple smile whenever you remember someone who made your life simple, but completely happy.

"it's not about finding someone who won't fight with you or make you sad. it's about finding the person who will still be standing there wiping the tears away, holding you in their arms after a fight, and the one who will never leave, not matter how hard things get."
har lyckats trycka ner en halv kebabpizza och skall snart hoppa in i duschen. var en sväng på torp med mitt hjärta, hittade några fina fjäderörhängen och earcuff som jag skall köpa mig så fort jag åker dit igen och ångrar mig nu att jag inte köpte mig dom.
den här veckan har inte varit en bra vecka för fem öre. är arg, ledsen, sur, besviken på folk runt omkring mig och jag hoppas att det blir en bättre start på december än vad slutet av november är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0