life is very interesting. in the end, some of your greatest pains become your greatest strengths.

sitter i soffan med en nyduschad och go adam. har precis pratat med mamma och lättat på mitt hjärta. kan berätta att det kändes bra och gjorde mig lättad.
fick sms imorse om att jag jobbar hela helgen, 13-20 stänger helt alone och 12-20 på söndagen, blir alltså en helvetes helg med goa pengar som kommer att komma in sedan.
borde ha börjat med spanskan för längesedan, men dom som känner mig vet att jag sitter med den sista dagen på kvällen, så typiskt mig och det kommer inte gå speciellt bra. JORA JAG KOMMER ATT ÄGA FETT!!!!
skall ta en tur till willys alltså bussen om jag skall vara ärlig och köpa fläskfilé och potatisgratäng som kommer att bli min och mitt hjärtas kvällsmat.
tack och hej för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0