MADMADMAD

har suttit med spanskan i ungefär en timma, skrev på google translate ena halvtimman och skrev sedan av texten i boken på en kvart, så mycket har jag pluggat spanaska idag. sista delen provet av första kapitlet i spanskan imorgon, har varken lyckats på första eller andra delen av provet, och kan säga att jag inte hade lyckats (om jag nu gör det vill säga) om jag inte hade google translate, även om den förstör mitt liv.
kan berätta att jag inte kan något, och om det är något som jag vill byta ut med i min linje, så är det att vi måste ha fan språk som förstör ens liv. är så arg på spanskan nu att jag inte ens vill lägga minsta lilla tid på den. har dock inte "råd" att få underkänt på den kursen då min utbildning i senare år kräver lite mer än bara godkänt i mina ämnen. men jag kan berätta för er att jag orkar inte ta tag i skolan nu, och det kommer jag få sota för i senare dar om jag inte gör det nu.
dock kommer jag någon gång i mitt liv kanske ta tag i den här jävla spanskan som bara förstör och som inte vill fastna i mitt huvud. men jag tackar ännu en gång google translate för att du finns vid min sida när jag behöver dig som mest, vad skulle livet vara utan dig? jo en mer kunnig hannah. livet äger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0