Myshelg med en fin vän

Blev en sväng i stans alla affärer igår kväll då dom hade nattöppet. Åkte sedan vidare hem till mig för att se första och andra filmen i twilight, vilket slutade med att jag inte somnade fören fem i natt. Ikväll blir det mys med mimmi och trean av twilight och sedan bio så snart som möjligt för att se första delen av fyran!
Idag var det jobb till sju och fick frågan om jag ville vara ledig imorgon, så tackade glatt ja och åker antagligen ner till Uddevalla tidigare än planerat för att ta en sväng till torp och julpynta lite i lägenheten.
Vill avsluta detta inlägg med att jag vill tacka mina bästa för att ni finns där för mig hela tiden och att ni är sååå bra!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0