one day, someone is gonna find you worth loving. you better make sure you're worth keeping.

livet suger när man får samtal på mobilen, ett helvete i ansiktet och två brev hemskickade. tusen spänn åt helvete säger jag bara. fyfan. livet suger aningen just nu, är arg, sur, ledsen och besviken, både på mig själv och på vissa som finns i min omgivning och om deras beteende mot mig inte ändras, skall jag snart se till så att jag inte har dom kvar, för dom gör ändå ingen nytta i mitt liv om dom ändå bara skall göra mig sur eller något annat :)
gick hem på lunchen med Tilde, Mark (john), Malin och Jennie pratade om livet och hade det allmänt trevligt. fick gjort matte provet, gick åt helvete, är dock inte förvånad men hoppas ändå på att jag inte skall göra omprov..
håller på att skriva klart engelskan och skall snart, sakta men säkert börja plugga på spanskan tills imorgon, borde gjort det tidigare, men har inte vart redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0