do the work others aren't willing to do, and you'll get the things others will never have.

livet äger när man i stort sätt skrivit en roman och internet bara stängs ner <3
vilket fall så har jag precis lyckats få ner både pizza och lite godis som jag förtjänar efter att vart på gymmet och pumpat lite!
min gos kom och hämtade mig & H, släppte av henne och vi åkte vidare till torp, där jag införskaffade mig en plååånka som jag inte kan bestämma om jag skall behålla eller inte.. får se hur jag gör med livet där.. insåg även att jag slösat fyra eller femhundra kronor på mat på två dagar, hur i helvete lyckas man med det? kan ni svara på det eller? nee, tror inte det va...
lovet är i stort sätt planerat, och imorgon åker jag hem till mami och sis, för att mysa med dom och sedan blir det en sväng både till uddevalla och göteborg antagligen, supert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0