if people are trying to pull you down, be proud of it, because it only confirms that you are above them.

kom nyss till lägenheten efter att ha sovit hos mitt hjärta, som jag är så stolt över! du är bara bäst!
idag åker jag hem till mamma med adam för att äta smörgåstårta och fira hans födelsedag för att vi inte har gjort det än, då vi inte haft tid, varken någon av oss.
skall lägga mig och kolla på ett avsnitt av oth, innan jag vandrar ner till skolan för två lektioner, samhäll & matte.
hoppas ni får en bra dag, för det skall jag se till att ha!
måste även meddela att justin biebers nya låt är såååå bra, helt kär!
älskar han efter jag såg filmen "never say never"!!!!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0