just like a shoe, if someone is meant for you, they will fit perfectly; no forcing, no struggling and no pain.

har ätit i princip hela dagen. hanna sitter bredvid mig och nu funderar vi på att gå ner till donken för ännu lite mer mat.. herregud, vart skall detta sluta?
lönen kom in på kontot idag, 2600. satt verkligen inte fel nu, har fått köpt mig en svart väska, som jag verkligen var i behov av, cactuz mat, mat, mat & ännu mera mat. tror jag slösat fem hundra redan...nerrå. fan vad pengar skall gå åt hela tiden, snart kommer räkningen på mobilen med, får hoppas på att den inte är på för mycket.
har även fått beställt ett par svart pumps, så snygga, och så värda pengarna. hoppas bara att dom sitter bra på mina breda fötter, om inte, så åker dom tillbaka.
hade en och en halv lektion, spanskan var inställd och det var först meningen att jag och hanna skulle till trollhättan för att marknadsföra skolan, men vi ändrade oss snabbt och har legat i min soffa sedan dess.
i helgen blir det ändrade planer, men vi får se vart det leder någonstans hehe. bus eller godis, well. skall göra det till något bra iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0