öppna inte käften om du ändå inte har något vettigt att säga

med överskriften menar jag precis som det står. är trött på människor som öppnar käften vid fel tillfälle och kommer med någon äcklig kommentar så får mig att vilja spy på hela personen. usch.
jag menar inte att man inte får säga vad man tycker, tänker eller känner. för det handlar om åsikter.
men personer som säger en sådan där äcklig kommentar som man bara vill spy på, det där tillgjorda smilet och den där överlägsenheten man ser i personen är bland det vidrigaste. personer som tror att dom är så mycket bättre än andra. usch, fy och blä. kan inte sätta ord på hur mycket jag äcklas av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0