sometimes on the way to a dream, you get lost and find a better one.

hey där fucker.
kom precis hem efter att ha vart på harrys och kollat på min lillasyster som vart modell för märket kidoo, efter det blev det go mat på harrys som världens bästa mamma bjöd på!
skall nu läsa igenom min debatt grej som jag egentligen inte orkar göra, men vill inte svika min kära vän Hanna <3
funderar på att sätta på oth, be någon köpa godis och komma till mig och ge det, fan så gott! dock så är min mage hur mätt som helst, men skulle nog lyckas proppa ner det också.
sitter just nu och lyssnar på justin beiber också, lööööve him liksööm!
imorogn skall jag gå upp vid sju när jag egentligen har sovmorgon till tio för att tvätta, bara för att jag missade tvätttiden i måndags och måste verkligen tvätta, älskar livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0