I wish you could hear all the words I'm too afraid to say.

Igår kväll började febern och har hållt i sig till nu. Har även sovit i tolvtimmar inatt, minst. Världens bästa man kom hit igår och tog hand om mig, lagade mat, kycklig, pommes & någon pommessås. Vid halv nio vandrade han i till skolan och kom hem vid halv elva och tog hand om mig ända tills klockan slog två då han tog tåget hem. Åt även pizza till frukost, men det får man göra när man är sjuk!
Mamma har hämtat ut mitt paket från H&M och hon är påväg till Sunne, men hämtar upp mig sent ikväll om inte vi båda sover här i Uddevalla inatt. Hade tänkt att jobba i helgen, men tror jag ringer och sjukanmäler mig, då jag inte kommer orka att springa som ett fån från klockan elva till fyra på eftermiddagen. well, vi får se.
Kommer i vilket fall sova i lägenheten imorgon natt och om någon gör mig sällskap ja, det får vi se.
Lönen kommer in på kontot på måndag och på tisdag åker vi till Estocolmo, och jag vägrar att vara sjuk då, mhm.
Men nu skall jag se på film för att fördriva tiden något och om jag orkar så skall jag även vandra ner till donken för att göra mig förtjänt av en mcflurry med diam och kolasås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0