Nothing lasts forever, so live it up and drink it down. Avoid the bullshit, take chances and ever have regrets. Because at ONE point everything you did was exactly what you wanted.

I wish i was cuddled in your arms right now. Meningen säger sitt, känner mig ensam, övergiven och ledsen. Vet dock inte varför, då jag egentligen inte har någon anledning. Saknar mamma som tusan just nu och hon är i Sunne och jobbar. Hoppas dock att hon kommer till mig och somnar i lägenheten tills imorgon. Och om min kropp säger sitt så kommer jag antagligen att jobba och på kvällen får vi se vart den leder mig!
Just nu kollar jag på idol, för att driver tiden, funderar på att gå och lägga mig efter det, men nerrå, skall lägga mig i badet med massa bubblor, hehehe
Ligger även en cheesburgare framför mig, men har precis lyckats trycka ner mig mcflurry, och en chees, så får vänta med den andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0