you only have one life to live, so make it good, 'cause you only live once

jag lever ett en jävligt bra helg. sjukaste på länge dock, haha.
kände mig ensam i fredags så tog bussen till Tilde runt ett på natten, där det blev cola, skratt och en sen kväll!
igår blev det ferre hos orre, hehe^^
okej, skall försöka med ett seriöst inlägg.. vilket fall så var det skönt folk där, lärt känna nytt och fått träffat på gamla människor, slutade på donken för mat och somnade runt halv fyra på lördagsnatten. kan bara säga att det var galet skoj. har sår lite varstans men vad tusan, man lever bara en gång som sagt!
mamma hämtade mig sedan runt två, åt på cactuz innan vi åkte hemåt, fick gojsat i hennes hår, så nu är snart allt löshår borta, dock har mina händer tagit smällen för det, inte funny inte..
stod upp vid sex idag och imorgon väntas det att stå upp vid kvart över fem.. för att åka vidare till Stockholm, med världens bästa klass!
bjuder på tre mongo bilder, som inte är i bästa kvalité!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0