Cinderella lost her slipper, not her virginity. You don't need to have sex to find your prince

sitter med hårinpackning i håret och äter godis. somnade ifrån klockan imorse när den ringde vilket slutade med att jag hoppade skolan då jag skulle åkt in för enbart en lektion isåfall. vaknade upp hos mimmi och vi vandrade ner till stan för att se när norskarna gjorde kaos i lilla strömstad. checkade läget liksom.. sedan gjorde vi inte så mycket mer, har hyrt paranormaly activity filmerna då jag inte hade sett en ända, men är nu inne på sista filmen, skall snart gå och tvätta bort hårinpackningen för att sedan se sista filmen.
lovet har börjat och imorgon väntas jobb ända till onsdag då jag åker ner till Göteborg för att träffa gamla & nya vänner.
nå väl, see you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0