Since sex get easier to get, love got harder to find

Eftersom inlägget inte ville komma upp idag så får jag se om det funkar nu..
Jag lever som sagt ännu, har jobbat, tryckt i mig tårta, fått säga hej till Emmy & Jennie som är på besök tills tisdag, har landat hos gosen och sitter just nu hemma hos Fredrik och har det braaao!
Jobb imorgon, annars flyter livet på, åker till göteborg på onsdag kväll/torsdag morgon. Får träffa min saknade bestisfestis igen och sedan får vi se vart livet tar oss
Vill även säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!
Och avslutar meningen med att min övertext "Since sex get easier to get, love got harder to find" är så true story! Tack och hej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0