Skiter i om du är tjock smal, fin eller ful. Den enda regeln är att du ska ha så jävla kul och du ska dansa, pausa, dansa, pausa

Ligger just nu i sängen när jag borde vara på mattelektionen, men sovit så himla dåligt inatt och skall ha muntligt i nationella senare idag, så valde att hoppa den för att ligga kvar och äta en go frukost samtidigt som jag duktigt övar på nationella. Skall alldeles strax ta mig upp sängen och röra mig ner mot skolan. Kan även berätta att det bara är tre dagar kvar tills vi åker, life is goood
Har även märkt att det vart lite dött på bloggen, men haft så mycket med alltid möjligt det senaste

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: ja, på skulderbladet :)

2012-04-26 @ 12:41:02
URL: http://balettsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0