Små sätt att göra en tjej glad;

1. Ifall du gillar henne, säg det. Ingen gillar mixade signaler. Ha självförtroende, för tusan!
2. När du kramar henne, krama henne som om du menar det. Ge henne inte en av dom enarms woosie kramarna. Gör det tight och meningsfullt. Det kommer att göra henne säker.
3. När du går bredvid henne, gå så nära du kan. Kanske även gå in i henne ibland. Tro det eller ej, men det är ett annat sätt att säga "Jag gillar dig" på. Tro mig, det funkar varje gång.
4. Ifall hon är den enda i ditt liv, låt henne veta det. Tjejer behöver konstant trygghet, så ge det till henne.
5. Ge henne presenter "bara för att". Du behöver ingen speciell anledning eller tillfälle för att ge henne gåva. Gör det på dom mest meningsfulla gångerna. Överraska lite, det skadar aldrig, snarare tvärtom.
6. Kyss henne lätt. Ingen gillar när det är slarvigt. Sätt något bakom din kyss varje gång du får chansen.
7. När hon fryser, stå inte där som en idiot och säg "jag med". Va en man, och ge henne din jacka och ta dina händer tight runt henne, det kommer att hålla er båda varma.
8. Pressa henne inte att göra något som hon inte är bekväm med att göra. Tjejer gillar när saker är speciella och perfekta. Så har inte så bråttom med vissa saker.
9. Håll hemligheter, berättelser m.m, mellan er två. Gå inte runt och berätta för andra vad hon har berättat för dig. Hon litar på dig, så gå inte och förstör för dig själv. Du kanske aldrig mer får hennes tillit.
10. Över använd inte orden "jag älskar dig". Ifall du måste, säg det sällan. Tjejer hör dig hellre säga det en gång och du menar det, än tusen gånger och aldrig mena det. Finns inget bättre en när killar säger "jag älskar dig" precis innan man skall sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0