When you're sad, just remember, you're the one sperm that won the race.

Slutat, haft en lektion på hela dagen och just nu vill jag bara hem, har sådan mensvärk som jag bara vill döda, men icke. Klockan ett ropar sjukhuset på mig och jag skall kolla upp min tumme, kanske skära av en bit av den? vem vet.. det skrämmer mig i vilket fall.
Har inget vettigt att skriva på bloggen längre och har heller ingen lust till att skriva, där av att jag aldrig uppdaterar. Hät massa sedan sist och kommer väl hända ännu mer innan jag uppdaterar tills nästa gång. Påsklov snart och lovet är i stort sätt spikat, jobb från fredag-onsdag åker ner till Göteborg för en fika med en vän och hälsa på gamla saknade vänner. Jobbintervju och annat kul, det var väl typ allt, kanske. Kommer ett inlägg när jag har något mer vettigare att skriva. Tackar för mig, så hörs vi någon gång!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0