"you didn't love her, because you don't destroy that person you love."

Sitter på två tåget på väg hem till kära mami, pendlat hela veckan och har nästan börjat vant mig (tro det eller ej), nästan så man borde börja pendla....eller? Nej faktiskt inte, fått sovit 9timmar sedan i måndags och min hjärna håller på att balla ur
Imorgon är det skärtorsdagen och vad jag har hört från alla så kommer det vara kaos i Strömstad så får se vad jag gör av den dagen, kanske har en myskväll med Mimmi då jag jobbar på fredagen och ända till onsdagen. Nåväl, får se vad dagen idag & imorgon har att erbjuda, tar dAgarna som dom kommer nu mest för tiden.. Har bestämt vad jag skall prata om i svenska nationella muntligt, tro det eller ej men skall faktiskt prata om hur det är att ha en pappa och veta vem det är men att inte ha någon kontakt med honom.. Sedan får vi se hur den redovisningen blir, men meeen
Har köpt mig ett par nya jeans på tal om ingenting
Tackar och bugar för mig, så hoppas jag att eran påskhelg blir braaa. Kommer inte uppdatera på hela helgen, för jobbar som sagt + att min kära mamma fyller år på lördag så då blir det att fira henne!
Hare gött haaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0