God kvĂ€ll 😘

Bara för att veta att jag lever..
Sitter just nu vid mitt köksbord hemma i Strömstad och Àter kvÀllamat, mammas hemmagjorda spagettiröra, mums!!
Andra dagen av det sÄ kallade sportlovet, och vad har jag gjort egentligen?
Jobbat hela dagen och skulle egentligen till min gos efter jobbet men dÄ inte busstiderna ville funka med mitt schema sÄ fick jag stanna kvar hÀr i Strömstad. TÀnkte lÀgga mig tidigt och Àntligen fÄtt sova ut en stund, men det blev Àndrade planer, Äkte en svÀng till C dÀr Àven N var och vi satt och pratade om allt mellan himmel o jord, fick sedan besök av A och vi pratade om Ànnu mer allt möjligt tills min kÀra vÀn körde hem mig, fick pratat om allt samtidigt som vi inte pratade om nÄgot!
NÄvÀl, nu sitter jag hÀr hemma och har precis gjort mig redo för sÀngen. Imorgon jobbar jag igen och sedan fÄr vi se hur kvÀllens planer blir, om busstiderna vill funka med mitt schema sÄ Äker jag till min gos, annars blir det myskvÀll med mamma och sis!
KĂ€rlek

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0